Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Smiltenē atjaunos bruģa segumu

Baiba Šķērīte

2010. gada 2. jūnijs 06:15

2342
Smiltenē atjaunos bruģa segumu

Tikai pirms diviem gadiem ieklātais bruģis jau sadrupis. Kurš maksās par nekvalitatīvo darbu, skaidro "Ziemeļlvija".

"Ziemeļlatvijas" redakcijā vērsās kāda lasītāja, kura ir sašutusi par bruģa kvalitāti uz Daugavas ielas. Jāpiebilst, ka bruģa segumu uz šīs ielas atjaunoja tikai pirms diviem gadiem.

 

"Parasti neeju pa šo ielu, taču pavasarī, dodoties uz dārzu, nejauši nācās šķērsot Daugavas ielu. Pamanīju, ka bruģa segums šajā ceļa posmā, ir ļoti sliktā stāvoklī. Tas ir sadrupis. Visvairāk sarūgtina fakts, ka tikai nesen, pirms diviem gadiem, šis segums tika atjaunots. Bruģim noteikti bijusi slikta kvalitāte, un faktiski tā ir velti izšķiesta pilsētas nauda," norāda smilteniete.

 

Lasītāja ir neizpratnē, vai, lai atjaunotu šo bruģa segumu, atkal būs jātērē pilsētas līdzekļi?

 

 

Garantijas laiks nav beidzies

Smiltenes novada domes tehniskas direktors Uldis Rudzītis norāda, ka konkrētā bruģa partija izrādījusies nekvalitatīva un tai nav bijusi pietiekoši liela sala izturība.

 

"Pagājušajā gadā šai posmā bruģis speciāli netika mainīts, lai pārbaudītu tā izturību vēl vienu ziemu. Garantijas laiks vēl nav beidzies, tādēļ bruģi plānots nomainīt šovasar. Kopumā tur ir 692 kvadrātmetri bruģa seguma, un vismaz puse no tā ir bojāta. Tas ir acīmredzami nekvalitatīvs materiāls, un bojātais segums ir jānomaina, " norāda U. Rudzītis.

 

Viņš skaidro, ka līgums par kopējo darbu veikšanu pilsētas domei bijis ar SIA "JS&J Ūdensmeistars". Galvenais apakšuzņēmējs, kas veica ielu un ietvju remotdarbus, bija SIA "8 CBR". "Mums ir vienošanās ar "8 CBR", ka garantijas laikā bruģa segums tiks atjaunots. Mūsu uzstādījums ir tāds, ka to vajadzētu izdarīt līdz Smiltenes pilsētas svētkiem," saka U. Rudzītis.

 

Problēmu risinās pēc iespējas ātrāk

SIA "8CBR" valdes priekšsēdētājs Andris Lacbergs norāda, ka garantijas laiks ir 36 mēneši no ieklāšanas brīža.

 

"Meklējam iespēju, kā šo problēmu atrisināt ātrāk. Kā Smiltenes iedzīvotājs tikai priecātos, ja mums izdotos segumu atjaunot līdz pilsētas svētkiem, taču kā uzņēmējs nevaru to solīt, jo nezinu, kādi būs neplānotie izdevumi. Šis jautājums ir jāatrisina, taču bruģis nav mūsu produkts. Tas ir pirkts. Garantijas laikā problēmu noteikti atrisināsim. Mums šādiem gadījumiem ir finansiālie līdzekļi un tos izmantosim," saka A. Lacbergs.

 

Viņš skaidro, ka segums sadrupis, jo ražošanas materiālos acīmredzot iekļuvušas sala neizturīgas smiltis.

 

"Bruģa atjaunošanu veiksim pēc iespējas ātrāk. Sabojātā vietā jāsameklē tieši tādi paši, lai nemainītos kopējais raksts. Tiks pārbaudīts arī tā izejmateriāls," sola A. Lacbergs.