No rītdienas izmaiņas Valkas klientu apkalpošanā
2017. gada 31. maijs 08:29
Valsts ieņēmumu dienests (turpmāk – VID) informē, ka no 2017. gada 1. jūnija Valkā mainīsies VID klātienes pakalpojumu saņemšanas vieta. VID klientu apkalpošanas nodaļas darbība Valkā līdzšinējā adresē – Rūjienas ielā 3b - šī gada 31. maijā tiks pārtraukta. Sākot ar šī gada 1.jūniju iedzīvotāji varēs saņemt VID pakalpojumus klātienē Valkas pašvaldības telpās Rīgas ielā 25.
Izmaiņas attiecībā uz apkalpošanu klātienē šī gada laikā skars arī VID klientu apkalpošanas vietas Rīgā. Sākot no šī gada 30.jūnija savu darbību pārtrauks VID klientu apkalpošanas iecirknis E.Smiļģa ielā 46 un visi VID pakalpojumi būs pieejami vienotajā valsts klientu apkalpošanas centrā VID administratīvajā ēkā Talejas ielā 1, Rīgā.
Atgādinām, ka šobrīd visā Latvijā darbojas jau 85 VPVKAC, kuros iedzīvotāji pašlaik un arī turpmāk varēs saņemt biežāk klātienē izmantotos VID pakalpojumus, proti, gada ienākumu deklarācijas pieņemšanu gan papīra formātā, gan palīdzību, iesniedzot to elektroniski, iesniegumu pieņemšanu par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām, iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu. Darbinieki VPVKAC var sniegt atbalstu un palīdzību darbam ar VID EDS, informējot un apmācot klientus VID e-pakalpojumu izmantošanā. Precīza informācija par VPVKAC adresēm un darba laikiem pieejama portāla www.latvija.lv sadaļā “Vienotie klientu apkalpošanas centri”.
Lēmums par VID klientu apkalpošanas vietu slēgšanu tika pieņemts VID klientu apkalpošanas atrašanās vietu optimizēšanas ietvaros. Tā paredz pakāpenisku VID apsaimniekojamās un nomājamās platības samazināšanu, saglabājot finansiāli izdevīgākos variantus, savukārt darba vietas tiek pārceltas uz citām VID rīcībā esošām telpām, sekmējot darba telpu ekonomiskāku izmantošanu.
Tāpat jāņem vērā, ka ievērojami resursi ir ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), tādējādi būtiski samazinot nepieciešamību apmeklēt VID klātienē. Kā zināms, jau kopš 2010.gada vairākām iedzīvotāju grupām EDS izmantošana ir obligāta: valsts amatpersonām – kopš 2010.gada, juridiskajām personām – kopš 2012.gada, bet fiziskām personām – saimnieciskās darbības veicējiem – kopš 2014.gada. Kopš 2014.gada 1.jūnija arī ikvienas personas algas nodokļa grāmatiņa ir pieejama tikai elektroniska dokumenta formā, izmantojot EDS.
VID tīmekļa vietnē www.vid.gov.lv pieejama plaša informācija (metodiskie norādījumi, atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un video semināri nodokļu maksātājiem), kā arī vairākas bezmaksas mobilās aplikācijas viedtālruņu lietotājiem.
Savukārt, zvanot uz VID informatīvo tālruni 67120000, ir iespējams uzzināt vispārīgu informāciju par VID kompetencē esošiem jautājumiem, bet detalizētākas atbildes var saņemt, nosūtot savu jautājumu elektroniski vai pa pastu.
Kategorijas
- Novados
- Smiltene
- Valka
- Strenči
- Kaimiņos
- Vēlēšanas
- Kriminālziņas
- Izglītība
- Sports
- Orientēšanās
- Auto/Moto/Velo
- Futbols
- Florbols
- Basketbols
- Citi sporta veidi
- Hokejs
- Volejbols
- Kultūra un Izklaide
- Foto
- Cilvēkziņas
- Vaļasprieki
- Citas ziņas
- Bizness
- Reklāmraksti
- Lietotāju raksti
- Dzīvespriekam
- Latvijas ziņas
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Balles
- Teātris
- Koncerti
- Kino
- Sports
- Festivāli
- Baznīcās
- Citi pasākumi
- Video
- Statiskas lapas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Mediju projekts
- Mediju kritika
- Ar informāciju pret dezinformāciju
- Mediju projekti 2018
- Mediju projekts 2020
- Eiropā
- Dzīvesstils
- Atpūta
- Hobiji
- Mīluļi
- Veselība
- Virtuvē
- Noderīgi
- Viedokļi
- Vides projekti
- Daba-iepazīstam un palīdzam
- Rūpēsimies par vidi
- Saimnieko gudri
- Informējot iedvesmojam
- Covid-19