Ziemellatvija.lv ARHĪVS

5 padomi, kā apmeklētajam radīt labu pirmo iespaidu

berendsen.lv

2018. gada 10. janvāris 00:00

486
5 padomi, kā apmeklētajam radīt labu pirmo iespaidu

Iegūt jaunu klientu ir līdzīgi kā iegūt jaunu draugu – Jums jābūt pārliecinātam, ka radāt labu pirmo iespaidu, jo šīs iepazīšanās galvenais mērķis ir izveidot attiecības. Kādas tās būs, var noteikt klienta pirmais iespaids, apmeklējot Jūsu uzņēmuma telpas. Līdz ar to tādas nianses kā pieklājīgs personāls, saprotama vide un tīrība telpās savienojas viena mērķa sasniegšanā – laba iespaida radīšanā. Vai maināmie paklāji var spēlēt nozīmīgu lomu šajā pirmā iespaida radīšanā – uzzini tālāk rakstā! 

Kā radīt labu iespaidu cilvēkiem, kas ierodas uzņēmuma telpās?

Ir vairāki faktori, kas jāņem vērā, ja vēlaties radīt labu pirmo iespaidu. 

  • Viesu uzņemšana. Svarīgi, lai viesi, ienākot telpās, justos gaidīti pat tad, ja iepriekš tikšanās nav plānota vai saskaņota. Darbiniekam uzgaidāmajā telpā jābūt laipnam un smaidīgam, kā arī jāpiedāvā apmeklētājam kāds atspirdzinājums – tēja, kafija vai ūdens. Ja viesis tomēr nebūs izslāpis, viņš novērtēs šādu žestu. Tāpat Jūsu uzņēmuma darbiniekam jābūt zinošam un jāspēj atbildēt uz apmeklētāja jautājumiem, kā, piemēram, tikšanās telpas atrašanās vieta, darba laiks, kontaktinformācija, atbildīgās personas dažādos jautājumos u.c. Vēl svarīgi pie šī punkta atzīmēt, ka klientam nevajadzētu gaidīt, bet tikt uzņemtam līdz ar ienākšanas brīdi, kā arī viņā nevar raisīt sajūtu, ka viņš te nav gaidīts.
  • Norādes vai telpu plāns. Ja esat liela uzņēmuma pārstāvis, tad dažkārt ar darbinieka izklāstu par konkrētu telpu atrašanās vietu var nepietikt. Ja ir iespēja, tad norādes vai uzņēmuma telpu plāns būtu lietderīgs palīgs šī jautājuma noskaidrošanā. Tas ietaupīs laiku, kas var tikt nelietderīgi iztērēts, dodoties no viena kabineta uz citu un vaicājot pēc norādēm. Radot saprotamu sistēmu vai telpu atrašanās vietu shematisko attēlojumu, tas ietaupīs laiku ne vien apmeklētājam, bet arī Jūsu darbiniekiem.
  • Smarža. Ja darbojaties kādā specifiskā nozarē, kas var ietekmēt arī smaržu Jūsu uzņēmuma telpās, apdomājiet veidus, kā šo aromātu varat norobežot. Telpu aromātam nevajadzētu būt uzbāzīgam, tāpēc izvairieties no izteiktas smaržas vīraka kociņiem vai lētiem gaisa atsvaidzinātājiem. Patīkama ir kafijas, ziedu vai vienkārši tīras telpas smarža.
  • Sakārtota vide. Gluži kā satiekoties tiek vērtēts cilvēka apģērbs, vai tas ir saburzīts, nonēsāts vai vienkārši negaumīgi sakombinēts, tāpat tiek vērtētas telpas. Ienākot uzņēmumā, attiecīgajā telpā nevajag atrasties nekam liekam. Rūpīgi izvērtējiet, kuras mēbeles vai citas interjera lietas tur ir nepieciešams un bez kurām varat iztikt. Šeit var atrasties krēsli un galdiņš apmeklētājiem, ūdens un kāda dekorācija. Ja šajā telpā novietojat arī informācijas bukletus, tad parūpējaties, lai tie būtu nesaburzīti, nesaplēsti, kā arī rūpīgi sakārtoti. Tāpat krēsliem vajadzētu būt glītā rindā, nevis neparocīgi izvietotiem telpā.
  • Tīrība. Telpām jābūt ne tikai sakārtotām, bet arī tīrām. Lūkojiet, lai uz augiem vai mēbelēm nekrājas putekļu slānis, lai logos nespīdētu nospiedumi, lai izlijis dzēriens tiktu acumirklī saslaucīts, lai grīdas būtu tīras u.tml. Grīdu tīrības uzturēšanai lieti noderēs maināmie paklāji, kas jebkurā gadalaikā uztvers netīrumus no apmeklētāju apavu zolēm un neļaus tiem nokļūt telpās.

Izmēģinot šīs piecas idejas, Jūs patīkami pārsteigsiet sava uzņēmuma viesus un palielināsiet savas iespējas pārvērst vienkāršus apmeklētājus par Jūsu klientiem!
 
“Berendsen” maināmie paklāji – tīra vide Jūsu uzņēmumā

“Berendsen” ir maināmo paklāju, higiēnas piederumu un mopu nomaiņas servisa nodrošinātājs, kura galvenie darbības stūrakmeņi ir augsta kvalitāte un apmierināts klients. 

“Berendsen” paklāju serviss saviem klientiem piedāvā dažādu paklāju izvietošanu un nomaiņu:

  • Funkcionāli paklāji. Šie ir ieejas paklāji ar gumijas pamatni, kas tiek izdalīti vēl trīs apakšgrupās:  mikrošķiedras, kokvilnas un neilona paklājos. Minētie paklāji lieliski strādā kā netīrumu un mitruma absorbētāji. Katram no paklājiem ir savas izteiktās īpašības, piemēram, neilona paklājs spēj absorbēt ap 3 kg sauso netīrumu, kokvilnas paklājs spēj sevī uzsūkt ap 4 litriem ūdens, savukārt mikrošķiedras paklājs lieliski absorbē kā sausos, tā mitros netīrumus. Kombinējot šos paklāju veidus, Jūs savās uzņēmuma telpās iegūsiet nevainojami tīras grīdas ilgākam laika posmam, nekā to spētu nodrošināt parasti grīdas pārklāji.
  • Dizaina un logo paklāji. Šie paklāja veidi ļaus Jums reprezentēt savu uzņēmumu jau pie tā ieejas durvīm. Izvēlieties sev piemērotāko dizainu vai sava uzņēmuma logo un parādiet topošajam klientam, ka Jums līdz pat vissmalkākajai detaļai rūp tas, ar ko nodarbojaties. 
  • Komforta paklāji. Izvēloties kādu no šo paklāju veidiem, Jūs parūpēsieties par saviem darbiniekiem. To īpašais dizains ļaus Jūsu darbiniekiem paaugstināt darba kvalitāti, kā arī izvairīties no sāpēm mugurā, kas ir ilgstošas stāvēšanas sekas. Tāpat gumijas paklājs jeb skreiperis, novietots pie ēkas ieejas vai vējtverī, savāks rupjos gružos, neļaujot tiem nonākt uzņēmuma telpās.

Visi iepriekš minētie grīdas pārklāji ir paklāji ar gumijas pamatni, kas ļaus paklājam noturēties tur, kur tas paredzēts. 

Ieskatieties maināmo paklāju servisa “Berendsen” mājaslapā www.berendsen.lv sadaļā risinājumi un izvēlaties Jūsu uzņēmumam piemērotākos paklājus jau šodien!