Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Varēs ātrāk un ērtāk pieteikt vizīti pie speciālista

Inga Karpova

2018. gada 12. augusts 18:23

237
Varēs ātrāk un ērtāk  pieteikt vizīti pie speciālista

Šomēnes SIA “Vidzemes slimnīca” ieviesusi jaunu tiešsaistes sistēmu e-pieraksts. Tā pacientiem dod iespēju ātrāk un ērtāk veikt pierakstu uz izmeklējumiem un konsultācijām elektroniski, nezvanot uz reģistratūru.

Ar e-pierakstu var pieteikties uz izmeklējumu vai konsultāciju ne tikai Vidzemes slimnīcā Valmierā, bet arī slimnīcas struktūrvienībā Valkā un konsultatīvajā kabinetā Bastionā.

SIA “Vidzemes slimnīca” sabiedrisko attiecību speciāliste Benita Brila informē, ka e-pieraksts pieejams Vidzemes slimnīcas mājaslapā www.vidzemesslimnica.lv un portālā www.eveselibaspunkts.lv. Piesakot vizīti slimnīcas mājaslapā, jāizvēlas sadaļa “e-pieraksts”, jāuzspiež uz nepieciešamā pakalpojuma, jāizvēlas attiecīgajam speciālistam pieejamais datums un laiks. Savukārt, veicot pierakstu pie Vidzemes slimnīcas speciālista vai uz izmeklējumu portālā www.eveselibaspunkts.lv, vispirms jāizvēlas “Vidzemes slimnīca”, tad sekojoši pakalpojums, speciālists un pieejamais laiks. Turklāt e-pierakstā var pieteikt gan valsts apmaksātos, gan maksas pakalpojumus. Veicot pierakstu pirmo reizi, nepieciešams reģistrēties, norādot vārdu, uzvārdu, personas kodu, elektroniskā pasta adresi, kontakttālruni  un jaunizveidoto paroli. Izmantojot e-pierakstu atkārtoti, jāievada savs e-pasts, parole un jānospiež taustiņš “Pieslēgties”. 

Lai piereģistrētu bērnus vai radiniekus, reģistrētam lietotājam, izvēloties pieņemšanas vai izmeklējuma laiku, nepieciešams nomainīt savus personas datus pret reģistrējamā pacienta personas datiem un tos apstiprināt. Pēc pieteikuma aizpildīšanas uz reģistrēto e-pasta adresi atnāks apstiprinājuma paziņojums ar vizītes vai izmeklējuma laiku.

Izmantojot e-pierakstu, var pieteikties gan pie speciālistiem uz konsultācijām, gan uz izmeklējumiem, izņemot datortomogrāfiju, ultrasonogrāfiju un endoskopiju. Uz tām var pieteikties, zvanot uz tālruni 641202603 vai 641202601 vai arī klātienē poliklīnikas reģistratūrā. 

“Līdz šim slimnīcas mājaslapā bija iespēja izmantot e-pieraksta funkciju bez iespējas redzēt pieejamos pakalpojuma laikus. Pēc pieteikuma saņemšanas klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks e-pastā vai telefoniski informēja par pieejamo laiku un klients to vai nu apstiprināja, vai lūdza citu, sev piemērotāku. Savukārt jaunā sistēma dod iespēju uzreiz redzēt pieejamos laikus un izvēlēties sev piemērotāko,” skaidro B. Brila.

“Ziemeļlatvijas” redaktores Ingūnas Johansones pieredze, izmantojot līdzšinējo e-pierakstu, ir pozitīva. Viņa stāsta, ka nevelta savu dārgo laiku sēžot pie telefona un gaidot, kad beidzot izdosies sazvanīt reģistratūru. 

“Es pie speciālista piesakos e-pierakstā un ātri vien savā e-pastā saņemu atbildi par to, vai ir nav nav iespēja tikt uz vizīti vai izmeklējumu. Diemžēl manā gadījumā saņēmu atteikumu, jo šogad pie speciālista, kurš bija vajadzīgs, šogad pieraksts jau bija beidzies, tajā skaitā arī par maksu. Nācās meklēt citu ārstniecības iestādi.”

Savukārt kāda divu bērnu māmiņa stāsta, ka pirmo reizi, reģistrējoties Vidzemes slimnīcas e-pierakstā, izjutusi ne to labāko apkalpošanas līmeni. Proti, piereģistrējoties pie bērnam vajadzīgā speciālista, uz e-pastu atnāca automātiskais paziņojums par sazināšanos tuvākajā laikā. Taču sazināšanās notika tikai pēc nedēļas ar atrunāšanos, ka konkrētajai darbiniecei, kurai tas ir jādara, vienlaikus veidot vairākus darbus. Māmiņa uzskata, ka tās ir tikai atrunas un pacientiem tas nav jāzina. Savukārt otrā reize bijusi veiksmīga, un viņa ar bērnu apmeklējusi nepieciešamo speciālistu, kā arī pirms tam saņēmusi izsmeļošu informāciju, kādi dokumenti nepieciešami pie daktera.