Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Strādā, lai nebūtu jākratās pa bedrēm

Sandra Pētersone

2019. gada 21. jūnijs 07:45

37
Strādā, lai nebūtu jākratās pa bedrēm

Valkā šomēnes tiek “aizlāpītas” bedrainās ielas. Pēc novada pašvaldības pasūtījuma pilsētā strādā uzņēmums SIA “Ribetons Ceļi” no Ķekavas novada, aizpildot bedres ar bitumena emulsiju un sīkšķembu maisījumu.

Valkas novada dome noslēgusi līgumu ar SIA “Ribetons Ceļi” par darbiem Valkas ielās 2500 kvadrātmetru lielā platībā, informē pašvaldības izpilddirektora vietnieks, pilsētas teritorijas apsaimniekošanas nodaļas vadītājs Guntis Bašķis.
Tas ir ik gadu plānotais pašvaldības ielu bedrīšu remonts, kam finansējums ir mērķdotācijas pašvaldību autoceļiem (ielām) no valsts pamatbudžeta valsts autoceļu fonda programmas.
Bedrīšu remonta sarakstā ir iekļautas Rīgas, Raiņa, Merķeļa, Latgales, Ausekļa, Zvaigžņu, Varoņu ielas un vēl citas, norāda G. Bašķis.
Darbi jau paveikti, piemēram, Raiņa ielā, kas ved uz Lugažiem, un šajā ielā segums, pēc G. Bašķa teiktā, bijis vissliktākais Valkas pilsētā. “Sliktā stāvoklī bija arī Ausekļa iela. Cilvēki sūdzējās jau ziemā, tad pašvaldība pati laboja lielākas un dziļākās bedres, bet pārējās tiks salabotas tagad – ar  tehnoloģiju, ko izmanto “Ribetons Ceļi”. Bedraina ir arī Varoņu iela Zāģezera virzienā, to saremontēs, iespējams, jau šonedēļ,” piebilst G. Bašķis.
Par Valkas pilsētā esošo tranzītielu asfalta seguma uzturēšanu novada dome noslēgusi līgumu ar valsts akciju sabiedrību “Latvijas autoceļu uzturētājs” (LAU). Šajās ielās bedrīšu remonts vēl gaidāms.
VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs“ valstī ir pabeidzis bedru masveida remontu uz reģionālajiem un vietējiem asfaltētajiem autoceļiem ar noteiktu B uzturēšanas klasi.
Šogad bedres Latvijā saremontētas vairāk nekā 72 970 kvadrātmetru apjomā, 2014. gadā – teju 146 tūkstošu kvadrātmetru apmērā, informē Sigita Audere, LAU Komunikācijas daļas vadītāja.
Bedru masveida remonts valstī turpinās uz C un D uzturēšanas klases autoceļiem, darbs jāpaveic līdz 1. jūlijam. Savukārt valsts autoceļiem ar vislielāko satiksmes intensitāti un noteikto A uzturēšanas klasi bedru remonts pabeigts 31. maijā. Bedres, kuras rodas no jauna, tiek remontētas visa gada garumā.