Ziemellatvija.lv ARHĪVS

AAE izsludina pieteikšanos atbalsta saņemšanai no Expo Live grantu programmas jaunuzņēmumiem

AAE izsludina pieteikšanos atbalsta saņemšanai no Expo Live grantu programmas jaunuzņēmumiem

Latvijas lielākā uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) aicina uzņēmumus izmantot iespēju un pieteikties Apvienoto Arābu Emirātu izsludinātajai Expo Live fonda inovāciju ieguldījuma grantu programmai, piedaloties konkursā par 100 tūkstošu dolāru projektu līdzfinansējumu. 

Expo Live fonds veidots, lai atbalstītu inovatīvus risinājumus un Expo 2020 Dubaijā plānoto vispasaules pasākumu ar “Savienojot prātus, radīt nākotni” (Connecting Minds, Creating the Future). Izstādes apakštēmas ir: Ilgtspēja, Iespēja un Mobilitāte. Latvijas paviljons Expo 2020 Dubaijā izvietots Mobilitātes zonā.

Grantu programmas kritēriji ir: juridiski reģistrēti jaunuzņēmumi, kas nodrošina sociālās, vides vai humanitāro ietekmes projektus, prototipu izstrādes līmenis, inovatīvi risinājumi jebkurā nozarē un valstī. Maksimālā atbalsta summa – 100 tūkstoši dolāru. 

“Latvijai jau ir pozitīva pieredze ar šo Expo Live fonda grantu programmu, kuras ietvaros Ilze Zaharāne realizē logopēdisko programmas izstrādi “Cheeks Up”, lai palīdzētu bērniem apgūt burtus un zilbes. Ticu, ka mums ir uzņēmumi, kuri var sevi pierādīt un saņemt atbalstu savu ideju realizēšanai,” saka Expo 2020 projekta vadītājs Ansis Egle. 

Plašāka informācija par iespēju pieteikties grantu programmai atrodama šeit. 

Expo 2020 Dubaijā būs līdz šim lielākais un iespaidīgākais Expo, piedaloties vismaz 190 valstīm. Latvijas mērķis piedaloties Expo 2020 Dubaijā ir palielināt eksportu, kā arī veicināt valsts atpazīstamību kopumā. 

Expo 2020 Dubaijā paredzēts kā ievērojams notikums ne tikai Apvienotajos Arābu Emirātos, bet visā Tuvo Austrumu, Āfrikas un Āzijas reģionos, aptverot 3,2 miljardus iedzīvotāju, tādējādi ieinteresējot visas pasaules iedzīvotājus, jo organizatori plāno, ka pusgada garumā Expo 2020 apmeklēs vismaz 25 miljoni cilvēku, no kuriem 70% paredzams, ka būs ārvalstnieki. Tieši tādēļ šī ir veiksmīga platforma, lai veidotu sadarbību Latvijas uzņēmējiem dažādu pasākumu ietvaros, stāstot par saviem produktiem un pakalpojumiem pasaules mērogā.