Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Mazie uzņēmumi tirgu iekaro ar labu apkalpošanu un inovācijām

2009. gada 11. jūnijs 11:53

671
Mazie uzņēmumi tirgu iekaro ar labu apkalpošanu un inovācijām

Panākumus gūst tās firmas, kas priekšplānā izvirza klientu apkalpošanu un inovācijas, nevis iestrēgst pagātnē vai slīgst pašapmierinātībā, apgalvo jaunās grāmatas Kā veidot mārketingu autors Deivs Patens.

 

Tā ir praktisks ceļvedis reklāmā, sabiedriskajās attiecībās, tiešajā un tiešsaistes mārketingā īpaši mazajiem uzņēmumiem.

Grāmatu klajā laidusi izdevniecība Lietišķās informācijas dienests.

Konkurences cīņā mazie uzņēmumi parasti nevar kā lielās kompānijas paļauties uz lielu mārketinga nodaļu darbu, tāpēc tiem nākas tirgu iekarot pašu spēkiem.

 

Grāmatas autors Deivs Patens daudzus gadus palīdzējis risināt mārketinga jautājumus tieši mazajiem uzņēmumiem. Viņa grāmata dod praktiskus padomus, kā pētīt tirgu, noteikt cenu, izveidot efektīvu reklāmu vai atraktīvu izstādes stendu, rakstīt pārdošanas vēstules, izveidot savu mājaslapu un pārdot preces un pakalpojumus internetā u.c.

 

Konkrēti kontakti un norādes doti arī tiem, kuri apsver biznesa iespējas tieši Lielbritānijā, kur jau darbojas daudz speciālistu no Latvijas.

 

Atziņas no jaunās grāmatas:Ja tu nemainies, tā ir nepārprotama zīme drīzai izmiršanai.

Lai panāktu ievērojamu apgrozījumu, nelieciet visas kārtis tikai uz jauno interneta vietni, jo tas vienkārši ir viens no (noderīgiem) mārketinga rīkiem.

 

 

Padomājiet par pēdējā laika veiksmīgākajiem piemēriem biznesā - Virgin, Apple, Dyson. Šie uzņēmumi ir balstījušies uz mārketingu un izmantojuši inovatīvu pieeju. Tā vietā, lai pieturētos pie vecām metodēm, tie ir meklējuši jaunas tehnoloģijas, veidus, izvirzot klientu vajadzības priekšplānā. Tie burtiski ir dzinušies pakaļ tirgus iespējām, nevis gaidījuši , kad klienti paši atnāks pie viņiem, lai pirktu kaut ko, kas tiem jau pieder.

 

 

Ja vairākas firmas pārdod vienu un to pašu produktu, tad vienīgais, ar ko tās cita no citas var atšķirties, ir teicama, lieliska klientu apkalpošana.

 

 

Daudzas lielās organizācijas cilvēkiem vairāk saistās ar anonīmu personu, un tas vienkārši sadusmo lielāko daļu no mums. Un te slēpjas mazo uzņēmumu iespējas.