Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Aizvadīta Programmēšanas nedēļa Smiltenes vidusskolā

Aizvadīta Programmēšanas nedēļa Smiltenes vidusskolā

Smiltenes vidusskolas skolēni šoruden pirmo reizi iesaistījās Eiropas Savienības Programmēšanas nedēļas aktivitātēs.

Nodarbības “Programmējam ar prieku” sākumskolas klašu skolēniem datorikas stundās vadīja skolotāja Vita Leite, pamatskolas klašu informātikas stundās - skolotāja Vera Rācene, pamatskolas un vidusskolas klašu matemātikas un informātikas stundās - skolotāja Sandra Pakule.

"Skolēni darbojās ar dažādiem kodēšanas uzdevumiem un programmēšanas elementiem, iepazinās ar CodeWeek piedāvātajiem resursiem. Nodarbībās izmantojām https://code.org/ kodēšanas uzdevumus un https://editor.p5js.org/ ģeometrisko objektu zīmēšanai,” stāsta Smiltenes vidusskolas informātikas, datorikas, programmēšanas pamatu un matemātikas skolotāja Sandra Pakule. “

"3.klašu skolēni programmēšanas nedēļas" ietvaros veica testētāju pienākumus – iepazinās ar piedāvāto programmu, centās izprast tās darbību, noteica kļūdas un laboja tās," informē skolotāja Vita Leite. "Savukārt 4. klašu skolēni programmēja spēles tā, lai klasesbiedriem būtu interesanti to spēlēt code.org vizuālās programmēšanas vidē."

Eiropas Savienības programmēšanas nedēļas aktivitātes negāja secen arī Lego robotikas pulciņa dalībniekiem. Bērni pildīja programmēšanai veltītus uzdevumus.

7. klašu skolēni kopā ar skolotāju Veru Rāceni programmēšanas stundās iepazina ledus skaistumu un burvību.

Nodarbību laikā pasaulē nāca žiperīgi sniegavīri, Ziemassvētku vecīši un uz datora ekrāniem atradās notrūkušas pogas...

Programmēšanas draugu pēcpusdienās, dažādus programmēšanas veidus, izmantojot code.org, scratch.mit.edu, editor.p5js.org, programmesana.it-studenti.liepu.edu.lv., apguva skolēni, kuriem nav programmēšanas mācību stundu.

Daudzās aktivitātes skolēnos rosinājusi interesi par programmēšanu un vēlmi to pielietot ikdienā.

Mācīšanās programmēt viņiem palīdz labāk izprast strauji mainīgo pasauli un paplašināt izpratni par jaunajām tehnoloģijām.