Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Kā “noķert lielo lomu” - noslēgt izdevīgus darījumus

2009. gada 16. maijs 07:35

746
Kā “noķert lielo lomu” - noslēgt izdevīgus darījumus

Vieniem biznesā tiek "lielais loms", bet citi tikai ar grūtībām noķer pa "sīkai zivtiņai". Vai labs darījums tiešām ir liela riska vērts? Ko vēlas zināt klients? Kas un kā jāuzrunā, lai labi pārdotu uzņēmuma preces un pakalpojumus? Kā līderība ir saistīta ar pārdošanu? Kā izveidot profesionālu pārdošanas komandu un noslēgt arvien jaunus izdevīgus darījumus?

 

Pieredzējuši vadītāji par savu pieredzi atklāti stāsta un praktiskus padomus citiem dod jaunajā grāmatā Darījumu slēgšana. Sarunas ar pasaules biznesa līderiem. Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests jauno grāmatu klajā laidusi sērijā Lessons Learned.

 

 

Sērijā Lessons Learned izdevniecība Lietišķās informācijas dienests jau izdevusi grāmatas Karjeras veidošana, Vadītājs kā paraugs, Pārmaiņas, kā arī Konflikti un to risināšana.

 

Grāmatu sēriju Lessons Learned veido Hārvardas augstskolas struktūrvienība Harvard Business School Press un viena no pasaules vadošajām digitālajām videobibliotēkām Fifty Lessons.

 

Atziņas no jaunās grāmatas:NetJets dibinātājs un izpilddirektors Ričards Santulli:"Ikviens klients ir nozīmīgs. Un nav no svara, cik daudz viņš pērk. Tev ir jāliek viņam justies īpašam. Un tu liec viņam tā justies, kad izturies pret viņu īpaši."

 

 

Bijusī JP Morgan Private Bank valdes priekšsēdētāja un izpilddirektore Mela Lagomasino:"Labākās attiecības man veidojās ar tiem cilvēkiem, ar kuriem kopā bijām uzņēmušies lielāku risku. Ja vēlies ko lielu iegūt, tev ir jāiegūst šo cilvēku uzticība un jābūt arī gatavam ko lielu zaudēt."

 

 

Bank of America patērētāju un mazā biznesa pakalpojumu prezidents Laiems Makgijs:"Ir daudz vieglāk aicināt savus komandas biedrus veidot attiecības ar klientiem un pārdot produktus, ja viņi tic, ka pārdod vislabāko. Ja tavi komandas biedri ir pārliecināti, ka tas, ko viņi lūdz klientiem apsvērt, ir klientu interesēs, proti, labāka cena, kas tāds, kas padarīs dzīvi vieglāku, vai vēl kas cits, pēc pieredzes varu teikt, ka viņi krietni pārsniegs jebkādus pārdošanas mērķus, ko esi izvirzījis."