Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Vai biznesa astrologi uzņēmējus var padarīt par miljardieriem?

2009. gada 24. aprīlis 09:42

1269
Vai biznesa astrologi uzņēmējus var padarīt par miljardieriem?

Vai prasme "tulkot zvaigznes" palīdz nopelnīt vairāk, pārspēt konkurentus, izvēlēties īsto produktu, veidot komandu vai izprast klientus?

 

Apstiprinošas atbildes un šiem jautājumiem sniedz Stīvena Marka Veisa grāmata Panākumu zīmes, ko klajā laidusi izdevniecība Lietišķās informācijas dienests.

 

 

Gan skeptiķiem, gan tiem, kuri gatavi biznesa astroloģiju izmantot savā biznesā, gan tiem, kuriem astrologu ieteikumi jau palīdzējuši nopelnīt vairāk un kuri vēlas paplašināt savas zināšanas, grāmatas autors Stīvens Marks Veiss dod praktiskus padomus. Biznesā un karjeras izveidē pielietojamus "zvaigžņu tulkojumus" caurvij autora 30 gadus ilgajā pieredzē uzkrātās zināšanas un reālu piemēru analīze.

 

Īpašu uzmanību grāmata autors veltījis Saules zīmju astroloģijai un tās saistībai ar katra konkrētā līdera stilu, mērķiem, stiprajām un vājajām pusēm, komunikāciju, taktiku, pārliecību un atalgojumu. Konkrētus ieteikumus Stīvens Marks Veiss dod arī pārdošanas speciālistiem, kuri zina savu klientu dzimšanas dienas.

 

 

Atziņas no jaunās grāmatas:

"Miljonāriem nav astrologu. Miljardieriem ir." Dž. P. Mogans

"Lielākā daļa cilvēku astroloģijā iesaistās, jo pienāk brīdis, kad viņi saprot: tā patiešām darbojas. Bieži jums biznesā nav laika savākt visus datus, kas nepieciešami lēmuma pieņemšanai, un jums jārīkojas neplānoti. Ja esat gatavs izmantot intuīciju, astroloģija var izrādīties izcili noderīgs līdzeklis."

 

 

"Saprātīgs astrologs atzīs, ka zināt tikai kāda Saules zīmi ir gandrīz tas pats, kas zināt kāda vārdu - interesanta, rezonējoša, potenciāli vērtīga un varbūt pat motivējoša informācijas drumsla, bet tā ir tālu no sarežģīta personīgā profila. Un tomēr daudz no astroloģijas vispārīgās gudrības ir tikai zināt kāda Saules zīmi un gaidīt, lai viņš rīkotos saskaņā ar astroloģijas tekstu."

 

 

"Astroloģijai var ticēt vai neticēt. Tomēr modernam globāli orientētam biznesa līderim būtu jāatzīst, cik lielā mērā astroloģija pastāv un kāda ir tās ietekme uz citām kultūrām. Vienkārši noraidīt šo tematu nozīmē sevi nostādīt neizdevīgā stāvoklī, pilnībā neizprotot starptautiskos klientus un patērētājus, un , iespējams, zaudējot svarīgu konkurētspējas daļu."