Ceļam uz Zāģezeru aizlāpa draudīgās bedres, bet ietvi šogad neremontēs
Aizvadītajā nedēļā “Ziemeļlatvija” uzklausīja vairāku satrauktu iedzīvotāju stāstīto par draudīgajām bedrēm uz Varoņu ielas. Šo ceļu ne tikai ar automašīnām, bet arī velosipēdiem mēro daudzi cilvēki, tostarp bērni, kas šajā karstajā laikā vēlas veldzēties un atpūsties Zāģezera krastā.
Regulāri šo ceļu no mājām uz pilsētu un atpakaļ mēro Iveta Markova. Viņa stāsta, ka ceļa posmā, sākot no Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) līdz pat ezeram izveidojušās neskaitāmas bedres ar asām malām. Turklāt atļautais braukšanas ātrums ir 70 kilometri stundā, kas, autovadītājas ieskatā, ir daudz par āru, jo var radīt avārijas situācijas. Viņa rosina uzstādīt ātruma ierobežojuma zīmi un autotransportam ļaut pārvietoties ar ātrumu 50 kilometri stundā. Šur tur ielas malās ir vērojami arī izskalojumi. Ne labākā stāvoklī ir blakus ielai esošais gājēju celiņš, kuru bieži izmanto velosipēdisti, tostarp ģimenes ar bērniem. I. Markova par esošo situāciju bija informējusi arī pašvaldības izpilddirektoru Aināru Zāberu.
Vakar “Ziemeļlatvija” sazinājās ar A. Zāberu. Viņš informē, ka aizvadītās nedēļas nogalē remontdarbus uzsāka ceļu būvfirma SIA “Ribetons ceļi”. Šī kompānija uzvarēja projekta iepirkumu konkursā “Bedrīšu, ielu remonts ar emulsiju un šķembām’’. A. Zābers uzskata, ka sadarbība ar šo kompāniju izvērtusies par itin veiksmīgu, jo tā Valkas ielās strādās jau otro gadu. A. Zābers atzīst, ka Varoņu ielas ietve arī ir katastrofālā stāvoklī, bet šogad naudas līdzekļu trūkuma dēļ ietve netiks labota. Turklāt, lai autobraucēji ievērotu īpašu piesardzību Varoņu ielas posmā no CSDD līdz Zāģezeram sliktā ceļa stāvokļa dēļ, ir ierobežots atļautais braukšanas ātrums līdz 50 kilometriem stundā.
Lai ietaupītu novada pašvaldības budžeta līdzekļus, šogad Pilsētas teritorijas apsaimniekošanas nodaļa pašu spēkiem un resursiem veica vairāku ielu, tostarp zemes ceļa uz dārzkopības kooperatīvu “Alieši”, pretputekļu ceļu apstrādi ar kalcija hlorīdu. Kalcija hlorīds ir gan hidroskopisks, gan šķīstošs. Šīs saistītās īpašības nodrošina gan atmosfēras mitruma absorbēšanu, gan grantī esošā mitruma piesaistīšanu, tāpēc ir ideāli piemērots putekļu piesaistei uz grants ceļiem.
A. Zābers atgādina, ka aizvadītajā vasarā iedzīvotāji vērsās pie TV raidījuma “Bez Tabu” veidotājiem un sūkstījās par putekļaino ceļu uz “Aliešiem”. A. Zābers norāda, ka pērn pašvaldība bija noslēgusi līgumu par šo darbu veikšanu ar Valsts akciju sabiedrību “Latvijas autoceļu uzturētājs”, kas uzvarēja iepirkumu konkursā. Taču pārējie pretendenti, kuri piedalījās šajā iepirkumā, bet zaudēja, apsūdzēja šo lēmumu, tāpēc visi plānotie darbi iekavējās. Šogad, lai izbēgtu no šādas negatīvās pieredzes un arī, kas nav mazsvarīgi, naudas taupīšanas nolūkos, pašvaldība pati saviem spēkiem veic šos darbus.
Kategorijas
- Novados
- Smiltene
- Valka
- Strenči
- Kaimiņos
- Vēlēšanas
- Kriminālziņas
- Izglītība
- Sports
- Orientēšanās
- Auto/Moto/Velo
- Futbols
- Florbols
- Basketbols
- Citi sporta veidi
- Hokejs
- Volejbols
- Kultūra un Izklaide
- Foto
- Cilvēkziņas
- Vaļasprieki
- Citas ziņas
- Bizness
- Reklāmraksti
- Lietotāju raksti
- Dzīvespriekam
- Latvijas ziņas
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Balles
- Teātris
- Koncerti
- Kino
- Sports
- Festivāli
- Baznīcās
- Citi pasākumi
- Video
- Statiskas lapas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Mediju projekts
- Mediju kritika
- Ar informāciju pret dezinformāciju
- Mediju projekti 2018
- Mediju projekts 2020
- Eiropā
- Dzīvesstils
- Atpūta
- Hobiji
- Mīluļi
- Veselība
- Virtuvē
- Noderīgi
- Viedokļi
- Vides projekti
- Daba-iepazīstam un palīdzam
- Rūpēsimies par vidi
- Saimnieko gudri
- Informējot iedvesmojam
- Covid-19