Autoservisi cenšas piesaistīt klientus ar cenu, akcijām un apkalpošanu

Autoservisos arvien biežāk pēc tehniskās palīdzības iegriežas salīdzinoši vecākas automašīnas, nekā agrāk. Savukārt retāk šoferi ierodas sīku bojājumu dēļ.
"Cilvēki remontē to, kas tiešām nepieciešams un kad vairs nevar pabraukt, piemēram, kad krīt nost rats vai izpūtējs," piemēru min Māris Stalis, autoservisa "Serviss Ligumss" rīkotājdirektors.
Šis Valkas uzņēmumam piederošais serviss ir viens no jaunākajiem Smiltenes pusē, atvērts aptuveni pirms gada.
Smiltenē autoservisu ir daudz, un katrs jaunpienācējs palielina konkurenci šajā jomā. "Tagad servisiem gan ir izdzīvošana, nevis konkurence," uzsver Smiltenes firmas SIA "Lamberts" autoservisa īpašnieks Ainars Cīrulis.
Viņš domā, ka pilsētas pašvaldībai šādā situācijā iespēju robežās vajag atbalstīt vietējos uzņēmējus ikvienā jomā, jo viņi maksā nodokļus pilsētas budžetā. "Strādāju vairāk nekā 10 gadus, bet neviens no pilsētas domes nekad nav atnācis apvaicāties, kā klājas, kas ir labi, kas - slikti, un vai vajag palīdzēt," saka A. Cīrulis.
M. Stalis secina, ka ienācējs tirgus daļu Smiltenē sev var paņemt, piedāvājot jaunus pakalpojumus. "Neskatoties uz krīzi, cenšamies attīstīties. Iegādājāmies diagnostikas iekārtu, kas nosaka automašīnas elektriskos bojājumus, un riteņu ģeometrijas regulēšanas stendu," stāsta M. Stalis.
Uz otru savu servisu Valkā uzņēmums ved krāsot Smiltenes klientu automašīnas, jo tur ir šādam darbam vajadzīgās iekārtas.
Arī Valkas servisos klientu kļuvis mazāk. Autoservisa "Gija" īpašnieks Andris Morozs domā, ka valdībai jārīkojas pēc iespējas ātrāk, lai valstī atveseļotu ekonomiku, attīstītu ražošanu un atbalstītu uzņēmējus.
"Ja valdība ilgi domās, tad krīze būs vēl lielāka un ļoti grūti klāsies visiem. Autoservisi, kā pakalpojumu sniedzēji ir atkarīgi no tā, vai cilvēkiem ir darbs un nauda un vai viņi var atļauties remontēt mašīnas. Tagad pieļauju, ka daudzi mašīnas nolikuši malā," spriež A. Morozs.
Servisu īpašnieki arī pieļauj, ka daļa šoferu mašīnas remontē mājās paši, jo ievērojuši, ka cilvēki pērk tādam darbam vajadzīgos instrumentus. Arvien biežāk servisos iegriežas vecie "žigulīši", jo to rezerves daļas salīdzinoši nav dārgas.Autoservisi klientus cenšas piesaistīt, kā nu kurš: pazeminot cenas, rīkojot akcijas vai akcentējot kvalitāti.
"Viss ir atkarīgs no tā, kā notiek apkalpošana. Uz cenām es nespēlēju. Katrs, arī servisa meistars, grib saņemt par savu darbu to, ko viņš pelnījis," saka A. Cīrulis.
Tiesa, klientiem būtisks apsvērums ir tieši cenas. "Skatos, kur mašīnu var salabot lētāk," saka Ilvars Īvāns no Variņiem.
Vijciemietis Voldemārs Mežulis savu autoservisu izvēlējies pēc vairākiem kritērijiem. "Tas ir lētāks. Var pieteikt rindu un, kad esi pieteicis, tad arī tiec. Apmierina arī kvalitāte," saka V. Mežulis.
Vijciemietis gan atzīst, ka autoservisu pakalpojumi palikuši dārgāki, salīdzinot ar situāciju pirms gada. "Servisiem arī jādzīvo," secina šoferis.
Kategorijas
- Novados
- Smiltene
- Valka
- Strenči
- Kaimiņos
- Vēlēšanas
- Kriminālziņas
- Izglītība
- Sports
- Orientēšanās
- Auto/Moto/Velo
- Futbols
- Florbols
- Basketbols
- Citi sporta veidi
- Hokejs
- Volejbols
- Kultūra un Izklaide
- Foto
- Cilvēkziņas
- Vaļasprieki
- Citas ziņas
- Bizness
- Reklāmraksti
- Lietotāju raksti
- Dzīvespriekam
- Latvijas ziņas
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Balles
- Teātris
- Koncerti
- Kino
- Sports
- Festivāli
- Baznīcās
- Citi pasākumi
- Video
- Statiskas lapas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Mediju projekts
- Mediju kritika
- Ar informāciju pret dezinformāciju
- Mediju projekti 2018
- Mediju projekts 2020
- Eiropā
- Dzīvesstils
- Atpūta
- Hobiji
- Mīluļi
- Veselība
- Virtuvē
- Noderīgi
- Viedokļi
- Vides projekti
- Daba-iepazīstam un palīdzam
- Rūpēsimies par vidi
- Saimnieko gudri
- Informējot iedvesmojam
- Covid-19