AVĪZE JAUTĀ Vai atsevišķu pārtikas produktu pievilcīgās cenas akciju laikā mudina iegādāties šos produktus vairumā?
Megija Putniņa no Smiltenes:
- Protams, ka mudina. It īpaši, ja prece ir ilgi uzglabājama. Nevarētu teikt, ka speciāli skrienam uz veikalu, ja kaut kur ieraugām reklāmu par kādu izdevīgu akciju, bet, ja esmu veikalā un ieraugu, ka sāls, eļļa, cukurs ir tobrīd par labu cenu, tad paņemu uzreiz vairākus iepakojumus. Līdzīgi ir ar makaroniem, rīsiem un griķiem. Tie plauktā nebojājas.
Inese Kalinka no Valmieras novada Rūjienas:
- Dažreiz. Tas ir atkarīgs no piedāvātā produkta. Saprātīgi izvērtēju, vai spēšu visu izmantot pirms derīguma termiņa beigām. Nedaudz ar bažām skatos, kā daudzi tomēr “pavelkas” uz akcijas precēm ar īpaši zemām cenām. Pieļauju, ka daļu produktu tāpat nākas izmest. Pēc statistikas jau šobrīd 30% pārtikas nonāk atkritumos Tai pašā laikā saprotu, ka ir cilvēki, kuru maciņiem pārtikas cenas ir kritiski svarīgas, tāpēc tā saucamo zemo cenu lielveikala ienākšanu Latvijā var vērtēt pozitīvi. Nupat redzējām, kas notiek ar banāniem. Cilvēki pirka. Vai tos kilogramus patērēja, nezinu gan.
Kategorijas
- Novados
- Smiltene
- Valka
- Strenči
- Kaimiņos
- Vēlēšanas
- Kriminālziņas
- Izglītība
- Sports
- Orientēšanās
- Auto/Moto/Velo
- Futbols
- Florbols
- Basketbols
- Citi sporta veidi
- Hokejs
- Volejbols
- Kultūra un Izklaide
- Foto
- Cilvēkziņas
- Vaļasprieki
- Citas ziņas
- Bizness
- Reklāmraksti
- Lietotāju raksti
- Dzīvespriekam
- Latvijas ziņas
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Balles
- Teātris
- Koncerti
- Kino
- Sports
- Festivāli
- Baznīcās
- Citi pasākumi
- Video
- Statiskas lapas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Mediju projekts
- Mediju kritika
- Ar informāciju pret dezinformāciju
- Mediju projekti 2018
- Mediju projekts 2020
- Eiropā
- Dzīvesstils
- Atpūta
- Hobiji
- Mīluļi
- Veselība
- Virtuvē
- Noderīgi
- Viedokļi
- Vides projekti
- Daba-iepazīstam un palīdzam
- Rūpēsimies par vidi
- Saimnieko gudri
- Informējot iedvesmojam
- Covid-19