Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Pie analogā tālruņa ilgi jāgaida - nevar sazvanīt Latvenergo

Aivars Zilbers

2008. gada 6. maijs 13:42

1425
Pie analogā tālruņa ilgi jāgaida - nevar sazvanīt Latvenergo

Par to, ka no lauku saimniecības elektrobojājumu gadījumā Latvenergo klientu apkalpošanas centru ir sarežģīti sazvanīt, nesen pārliecinājās Zvārtavas pagasta zemnieks Raimonds Ozoliņš.

 

"Man saimniecībā bojājuma dēļ pazuda elektrība. Diemžēl pa parasto tālruni uzņēmumam piezvanīt neizdevās. Automātiskais atbildētājs informēja, par kādu jautājumu kura cipara taustiņš jānospiež, un tas arī bija viss. Savienojums nenotika," saka zemnieks.

 

 

Kad pacietības mērs bijis pilns, zemnieks piezvanījis pa mobilo tālruni un tūlīt izdevās sazināties. "Atbraukušie elektromontieri pastāstīja, ka nereti cilvēki pie analogā tālruņa nosēžot divas stundas, līdz izdodas piezvanīt.

 

 

Man ir mobilais tālrunis, bet ko lai dara tie pensionāri, kuriem ir tikai analogās sistēmas telefons? Ar to bez elektrības var palikt vairākas dienas," secina R. Ozoliņš.

 

Latvenergo klientu apkalpošanas nodaļas operatore Sandra Skarbovska pieļauj, ka klientam, iespējams, nav izdevies uzreiz piezvanīt līnijas noslogotības dēļ. "Ja zvana tieši uz bojājumu pieteikumu pieņemšanu uz numuru 80200404, tad vajadzētu tūlīt būt savienojumam," saka S. Skarbovska.

 

Savukārt Lattelekom klientu apkalpošanas nodaļas operatore Aija informē, ka pa analogo tālruni tik tiešām tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams uzreiz sazvanīt vajadzīgo Latvenergo nodaļu.

 

 

"Diemžēl analogajā sistēmā nedarbojas tās funkcijas, kad nospiež uz noteiktu jautājumu attiecīgo taustiņu. Tādā gadījumā jānogaida, kamēr atbildētājs izstāsta visu informāciju un tad savienojums notiks automātiski," skaidro operatore.