Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Kliente pārsteigta par Smiltenes frizieres neprofesionalitāti

Santa Sinka

2007. gada 10. decembris 15:25

3808
Kliente pārsteigta par Smiltenes frizieres neprofesionalitāti

Ne vienmēr, ieejot frizētavā ar domu nokrāsot vai nogriezt matus, lai labāk izskatītos un justos, tā tas arī būs. Nepatīkams piedzīvojums atgadījies kādai smiltenietei. Pārsteidzošākais, ka pēc notikušā šo frizieri nekur nav iespējams satikt, jo viņa frizētavā vairs nestrādājot.

Pirms neilga laika laikrakstā "Ziemeļlatvija" vērsās 35 gadus veca smilteniete, kura, izmantojot friziera sniegtos pakalpojumus, vienā no Smiltenes frizētavām, saskārusies ar neprofesionalitāti."Pieteicos pie savas frizieres, bet pie viņas netiku. Tāpēc nolēmu aiziet uz citu salonu, jo vakarā bija jādodas uz viesībām. Apmēram gadu nebiju izmantojusi friziera pakalpojumus, tāpēc matus vajadzēja nedaudz apgriezt un nokrāsot," stāsta smilteniete.Viņa vēlējusies nokrāsot rubīnsarkanus matus un tos mazliet apgriezt. Par savām vēlmēm divreiz pastāstījusi frizierei un ļāvusies procesam. "Biju pārsteigta redzot, ka speciāliste nezināja kā sajaukt matu krāsu un pasauca palīgā savu kolēģi. Kad krāsu sajauca, ielika matos un pēc noteiktā laika izmazgāja, nezināju kā reaģēt. Mati izskatījās briesmīgi," nelāgo atgadījumu atceras sieviete.Rubīnsarkano matu vietā sievietei tie kļuvuši gaiši violeti, bet taisnā griezuma vietā - dažāda garuma mati. Par to visu viņa samaksājusi 15 latus, bet kvīti par pakalpojumu nav saņēmusi.Lai noskaidrotu, kāpēc tā noticis, "Ziemeļlatvija" devās uz norādīto frizētavu. Tomēr pēc vairākiem tās apmeklējumiem neizdevās satikt minēto frizieri. Toties sarunas laikā ar salona otru frizieri, kurai darba stāžs ir daudz lielāks, var secināt, ka tā ir normāla parādība. "Loģiski, ja cilvēks sāk strādāt, pirmie "kucēni" jāslīcina. Tas ir normāli, jo visi var kļūdīties," tā par jauno frizieri saka pieredzējusī kolēģe.Jāpiebilst, ka šī kolēģe piedāvāja neapmierinātajai klientei atnākt pie viņas un matus pārkrāsot par puscenu.Galu galā izdevās sazināties arī ar frizieri, kuras darba stāžs esot tikai viens mēnesis. Telefonsaruna ieilga, jo pēc katra "Ziemeļlatvijas" uzdotā jautājuma iestājās klusums. Kad palūdzām komentēt situāciju, friziere jautāja, ko gribam dzirdēt. Klientes teikto par neizsniegto kvīti friziere ne noliedza, ne apstiprināja.Visbeidzot nācās secināt, ka friziere neatšķir reklāmu no sūdzības, jo domāja, ka viņas neapmierinātā kliente laikrakstā ievietojusi reklāmu. Pirms dodaties pie friziera, iepriekš pārliecinieties, vai jūs apkalpos profesionālis, lai nenāktos vilties, kā šajā gadījumā.