Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Iespēja uzslavēt labu servisu

Inga Karpova

2013. gada 26. februāris 13:26

600
Iespēja uzslavēt labu servisu
 SIA “Vidzemes slimnīca” sabiedrisko attiecību speciāliste Benita Brila informē, ka Vidzemes slimnīca jau otro gadu iesaistās kampaņā “Uzslavē labu servisu!”. Kampaņas būtība ir aicinājums sabiedrībai – novērtēt pozitīvo un uzslavēt par labu apkalpošanu, labāku problēmas risinājumu vai vienkārši – par smaidu.

Sākot ar piektdienu, 1. martu, ārstniecības iestādes pacienti un klienti savu labo pieredzi aicināti izteikt šādos veidos: interneta vietnē www.uzslave.lv ierakstīt pozitīvu atsauksmi, zvanot uz informatīvo tālruni 1188 vai arī aizpildot anketu un to iemest īpašā aptaujas kastē ambulatorās nodaļas reģistratūrā Valkā.

Iegūtos rezultātus apkopos un 12. aprīlī kampaņas organizatori publiski nosauks uzņēmumus un iestādes, kas būs saņēmuši visvairāk uzslavu.