Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Klientus nekrāpj un žāvējumus ar karameli nekrāso

Aldis Dubļāns

2011. gada 5. novembris 06:14

2864
Klientus nekrāpj un žāvējumus ar karameli nekrāso

"Mūsu prece nav lēta, taču nav arī nesamērīgi dārga. Nedzenamies pēc kvantitātes, bet vairāk domājam par kvalitāti. Tagad tautu nevar ieinteresēt ar lētu desu, kuras gatavošanai gaļas vietā izmanto citus produktus, tas ir, miltus, taukus un pārtikas tehnologiem vien zināmas lietas.

Cenšamies neizniekot sevi sīkumos, tāpēc sadarbojamies ar lieltirgotājiem "Stockmann", "Sky", hiperMaximu, "Elvi"un "Top!"," palepojas menedžere S. Dilba.

"Servilat" ir iekarojis arī eksporta tirgus Vācijā, Īrijā, Grieķijā, Bulgārijā un Igaunijā. No kopējā saražotā daudzuma uz ārzemēm aizceļo apmēram 20 procenti produkcijas. Pašlaik liels darbs ieguldīts, lai iekarotu Krievijas tirgu, taču te jāsastopas ar dažādiem birokrātiskiem šķēršļiem. Prasības ir augstas, un potenciālie importētāju eksperti ne reti apmeklē uzņēmumu Valkā.

Daudzi valcēnieši par "Servilatu" spriež pēc tā, kas nopērkams šī uzņēmuma veikalā pilsētas centrā Raiņa ielā. Iedzīvotāji nav apmierināti ar piedāvājumu un nav dzirdētas slavinošas atsauksmes veikala necilā izskata dēļ. Protams, salīdzinot ar uzņēmumā saražotā apjomiem, šajā veikalā pārdotais tāds nieks vien ir, taču tas zināmā mērā ir šī uzņēmuma vizītkarte.

Tur reti nopērkama jaunlopa gaļa, aitas gaļa sen nav redzēta, nemaz nerunājot par ekskluzīvajām lietām, kas aizceļo uz citām valstīm un lielajām pilsētām. Jau nākamajā nedēļā šis veikals izskatīsies citādi. Visticamāk, ka veikala jaunais iekārtojums un pastāvīgais sortiments cels uzņēmuma prestižu ne tikai vietējo iedzīvotāju vidū.

Vairāk lasiet šodienas "Ziemeļlatvijā".