Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Drīz Smiltenē slēgs nākamos krustojuma atzarus

Sandra Pētersone

2011. gada 8. septembris 14:34

3705
Drīz Smiltenē slēgs nākamos krustojuma atzarus

Uzņēmums SIA "8CBR" nākamajā nedēļā plāno ieklāt asfalta apakšējo kārtu Daugavas, Valkas un Audēju ielas krustojuma divos atzaros, kur celtnieki izbūvē rotācijas apli. Pēc tam rekonstrukcijas darbi sāksies nākamajos divos krustojuma atzaros - Valmieras un Audēju ielas virzienā.

Tiklīdz "8CBR" sāks tur strādāt, satiksme šajos atzaros tiks slēgta un autovadītājiem būs jāizmanto citi apbraucamie ceļi, informē uzņēmuma projektu vadītāja Ilze Sausā.

Šobrīd celtnieki vēl strādā Daugavas, Valkas un Audēju ielas krustojuma atzaros pilsētas centra un Valkas virzienā. Tiklīdz tos atklās satiksmei, nākamos šomēnes slēgs krustojuma atzarus Valmieras pilsētas un Audēju ielas virzienā.

I. Sausā informē, ka no Atmodas un Gaujas ielas braucošajiem transportlīdzekļiem būs jānogriežas uz Krāsotāju ielas, kurā satiksme notiks vienā virzienā.

Braucot pa Daugavas ielu no Valmieras puses, visiem transportlīdzekļiem, arī smagajiem, būs jānogriežas pa Kalēju ielu. Šai vienvirziena ielai tiks mainīts braukšanas virziens, lai automašīnas izkļūtu uz Gaujas ielas. Kalēju ielas malā atrodas peldbaseina jaunbūve. "Ziemeļlatvija" jau rakstīja, ka būvbedres sānos bija izveidojies zemes iebrukums, raujot līdzi Kalēju ielas seguma posmus. To apzinās arī "8CBR" speciālisti, tāpēc norobežos baseina malu.

Rotācijas aplī brauktuves vienas joslas platums rotācijas aplī būs pieci metri, kā tas paredzēts Rīgas firmas "L 4 Ceļu projekti" izstrādātajā projektā, informē I. Sausā.

Pa jauno rotācijas apli cauri Smiltenei tranzītā brauks arī smagās automašīnas: furgoni, baļķvedēji, autobusi un tamlīdzīgi. Blomēnietis, firmas "Vidzemes spēks" īpašnieks Andis Skrastiņš uzskata, ka šiem transportlīdzekļiem radīsies problēmas. Viņa firma nodarbojas ar autobusu pārvadājumiem, un A. Skrastiņš pats stūrē lielo autobusu, tāpēc pārzina, ko un kā var izbraukt autobuss.

"Parastam ceļam pieci metri ir normāli, bet aplim tas ir maz. 11,8 metrus garam autobusam tāds krustojums vairs nav viegli, brīvi izbraucams. Acīmredzot projektētāji ir gudrāki un labāk zina, cik platai jābūt brauktuvei, nekā šoferi, kas ar to saskaras ikdienā," saka A. Skrastiņš.

Vairāk lasiet laikrakstā "Ziemeļlatvija" sestdien, 10. septembrī.