Ziemellatvija.lv ARHĪVS

Plānotas izmaiņas AS Swedbank Smiltenes filiāles darbībā

ziemellatvija.lv

2015. gada 5. maijs 12:42

1171
Plānotas izmaiņas  AS Swedbank Smiltenes filiāles darbībā

No 1. jūnija Smiltenes pilna servisa filiāle kļūs par klientu pašapkalpošanās centru, informē Dace Antone, AS "Swedbank" Finanšu centra "Valmiera" vadītāja.


Swedbank dati liecina, ka mūsdienu dinamiskajā vidē cilvēki ikdienas finanšu darbības arvien biežāk izvēlas veikt, nenākot uz banku filiāli. Šobrīd jau 99,5% visu Swedbank darījumu notiek elektroniskajos kanālos, savukārt skaidras naudas darbībām klienti izmanto bankomātus. Tāpēc Swedbank pielāgo apkalpošanas modeli jaunajiem klientu paradumiem un vajadzībām, nodrošinot aizvien lielāku pakalpojumu skaitu, ko klienti paši var veikt internetbankā vai zvanot bankas speciālistiem pa tālruni.

Tāpēc no 1. jūnija Smiltenes pilna servisa filiāle kļūs par klientu pašapkalpošanās centru, kas atradīsies Smiltenē, Baznīcas laukumā 2.

Te katru dienu plkst. 8.00–22.00 būs pieejami:

naudas iemaksas un izmaksas bankomāti;

Swedbank internetbanka.

Sākot ar 2. jūniju, otrdienās un ceturtdienās plkst. 10.00–13.00 un 14.00–16.00 pašapkalpošanās centrā varēsiet satikt Swedbank klientu konsultantu. Šajā laikā varēsiet arī saņemt savas atjaunotās vai jaunās norēķinu kartes.

Lai pāreja uz pašapkalpošanās centra pakalpojumu izmantošanu būtu vienkāršāka, Swedbank aicina uz e-prasmju skolu, kura notiks 29. aprīlī un 19. maijā Smiltenes pilsētas bibliotēkā (Baznīcas laukumā 13). E-prasmju skolas praktiskajās nodarbībās varēsiet apgūt internetbankas un karšu lietošanu. Lai pieteiktos, zvaniet pa tālruni 67 448 566 vai piesakieties Smiltenes filiālē.

Tuvākā pilna servisa filiāle atrodas Valmierā, Rīgas ielā 15.

Jebkurā diennakts laikā varat saņemt Swedbank darbinieku konsultāciju, zvanot pa tālruni 67 444 444.

20150505-1257-screenshot-1.jpg